Monday, March 10, 2014

Vysoká poptávka fedex careers po osobních odběrech je motivována dvěma důležitějšími faktory. Za prv


Podnikatel.cz  »  IT a eByznys fedex careers  »  Doručit zboží z e-shopu není problém. Na první pohled je vše zalité sluncem Doručit zboží z e-shopu není problém. Na první pohled je vše zalité sluncem
S doručováním zboží z internetu není problém. Aby ne, když si pro něj nejraději chodíme sami. Takto jednoduše by se daly shrnout závěry velkého průzkumu fedex careers spokojenosti s doručením zboží zakoupeného na internetu, který zadala Asociace pro elektronickou komerci. Spokojenost deklarovalo 97 % dotázaných. 44 % spotřebitelů fedex careers dokonce žádnou vlastní negativní zkušenost související s dopravou zboží zakoupeného fedex careers v internetovém obchodě vůbec nemá. A to velice významně nahrává do karet internetovým fedex careers prodejcům. Možnosti dopravy jsou jedním z rozhodujících fedex careers faktorů pro nákup on-line.
Nejčastějším kritériem výběru dopravce při nákupu na internetu fedex careers je nejnižší cena. Podle ní vybírá možnost dopravy třetina zákazníků. Pro 24 % pak hraje roli až služba nabídnutá přímo u konkrétní objednávky. 23 % nakupujících se rozhoduje na základě předchozí zkušenosti. Pokud u malých zásilek lidé považují za nejpřijatelnější cenu za doručení do 50 korun a připlácet si chtějí pouze za expresní fedex careers doručení, fedex careers je vidět, že případná doprava zdarma může u e-shopů znamenat podstatnou konkurenční výhodu, říká Jan Vetyška , výkonný ředitel asociace.
Ochota zákazníků připlácet si za lepší služby se projevuje u komfortního doručování větších zásilek. fedex careers Za myčky, sporáky, pračky a lednice včetně výnosu do patra, odvozu odpadu fedex careers a instalace zákazníci v polovině případů ochotně zaplatí až 300 korun, často i mnohem víc. Cena dopravy ale stále hraje velkou roli. Polovina lidí je ochotna investovat čas do prohledávání internetu jen proto, aby našla e-shop, který nabízí dopravu zdarma. Pochopitelně fedex careers záleží na tom, o jaké zboží se jedná. Ze zkušenosti víme, že mnohem významnějším faktorem pro nákupy na internetu je spolehlivost obchodníka, kvalita služeb fedex careers a šíře nabízeného sortimentu. Český zákazník není hloupý a ví, že není oběd zadarmo . Tedy, že pokud obchodník plošně a dlouhodobě inzeruje dopravu zdarma, tak je stejně započtena v ceně zboží, komentuje Šárka Jakoubková , PR manažerka Alza.cz. Co se ceny za doručení týče, nejčastěji Češi akceptují částku od 51 do 100 korun. Pokud se jedná o expresní doručení, jsou tolerovány i ceny vyšší.
Kurýrní služby, messengeři, pošta a její konkurence, výdejní automaty. To vše se dnes dá využívat. Ovšem prim hraje něco docela jiného. Velcí internetoví prodejci se shodují, fedex careers že nejlépe se osvědčila fedex careers výdejní místa na pobočkách. Třeba Alza.cz takto loni distribuovala dvě třetiny svých objednávek. Naši zákazníci jednoznačně preferují osobní vyzvednutí zboží v našich prodejnách. Napomáhá fedex careers tomu určitě i fakt, že jako jeden z mála velkých internetových obchodů nevybíráme za odběr v prodejně žádný poplatek, říká Tomáš Machalínek , ředitel Kasa.cz. Sítě kamenných výdejen a odběrných míst se proto stále zahušťují a zlepšují se v nich poskytované služby. Stoupá i obliba odběru zboží přímo do auta, kterou provozujeme pod názvem AlzaDrive. Zákazník fedex careers si tak zboží vyzvedne, aniž by musel vystoupit z auta. V oblasti elektro jsme jediným e-shopem, který takovou službu nabízí, dodává Šárka Jakoubková z konkurenční Alzy.
O oblibě osobních odběrů server fedex careers Podnikatel.cz informoval fedex careers už článkem E-shop, který nabídne osobní odběr, má ihned konkurenční výhodu . Dále si připomeňte také článek Král je mrtev, ať žije král. Osobní odběr nahrazuje dobírku
Vysoká poptávka fedex careers po osobních odběrech je motivována dvěma důležitějšími faktory. Za prvé je to cenou, za kterou tuto službu e-shop nabízí a za druhé pak vyšším očekáváním příjemců od komfortu doručení zboží kurýrem, který většina v současnosti poskytovaných doručovacích služeb nenaplňuje. Podle některých ale není možné a dlouhodobě udržitelné, aby internetoví prodejci osobní vyzvednutí na výdejnách dotovali a nabízeli zdarma. Cena služby proto zřejmě bude růst. Možnost vyzvednutí zásilky v DPD Parcel Shopu tak z dlouhodobého hlediska vnímáme jako doplňkovou službu k doručení na adresu. Aktuálně máme přes 80 míst, která provozujeme se dvěma stabilními partnery. Jsme připraveni síť dále rozvíjet, a to jak zaváděním nových služeb, tak případně rozšiřováním fedex careers jejich počtu, bude-li to třeba nebo napojením na celoevropskou síť podobných zařízení DPD ve všech zemích Evropy, říká Daniel Mareš , marketingový ředitel DPD CZ.
Osobní odběr zboží přímo na pobočkách je mezi zákazníky velmi oblíbený mimo jiné i proto, že pobočky nejsou jen pouhým výdejním fedex careers místem. Lidé mají možnost si zboží na místě zkontrolovat, vyžádat si od prodejce doplňující informace a podobně. Na pobočce jsou často k dispozici také další služby jako je výměna, vrácení nebo reklamace zboží. Osobní vyzvednutí zboží na našich prodejnách KASAHOUSE ze 60 % převažuje nad ostatními způsoby převzetí. Plánujeme proto zprovoznit síť výdejen, která našim zákazníkům poskytne více než 50 odběrných fedex careers míst, prozrazuje Tomáš Mac

No comments:

Post a Comment